Dieta pentru unghii sanatoase

Medicii sustin ca unghiile noastre sunt responsabile pentru protejarea degetelor. Insa, ele ofera, de asemenea, o perspectiva asupra sanatatii. Unghiile moi pot indica o deficienta nutritionala, in timp ce urmele galbui, cresterile anormale, petele pot indica probleme de sanatate mai grave. O dieta echilibrata si un stil de viata sanatos ne ajuta chiar si la mentinerea unor unghii frumoase.
Potrivit unor statistici recente aproximativ 20% din femei sunt afectate de o afectiune numita si sindromul unghiilor fragile. Acest licru poate fi cauzat de deficiente nutritionale, de o alimentatie nepotrivita si de un stil de viata solicitant. Zincul si vitamina C nu trebuie sa ne lipseasca in nicio zi. Mai mult, adaugarea de fier in dieta zilnica ajuta la mentinerea unui echilibru in valoarea hemoglobinei, ceea ce ajuta la consoliarea unghiilor.
Dieta pentru unghii sanatoase trebuie sa contina o multime de alimente bogate in proteine. Salatele si alimentele bogate in vitaminele B si C intaresc unghiile. Calciul este si el o componenta importanta intr-o dieta pentru unghii puternice. Gasim calciu in produsele lactate si in legume.
O culoare galbuie a unghiilor poate fi un semn de probleme respiratorii, cum ar fi bronsita. Unghiile fragile pot fi o reactie a psoriazisului si a altor boli de piele, dar si a unei infectii. Pentru a elimina orice neplacere este bine sa ne programam din timp la medic, dar si sa alegem alimentele cele mai sanatoase.

Leave a Reply